reklama

Idem...

Fúka, fúka, vetry divo bijú,vonku zima, mráz, srnky,... tie už nežijú...Zima je, černie nôžka moja pravá,nevadí, aj tak toho veľa nenabeháva.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mrzí ma troška asymetria vzniknutá,
svetielko predomnou sa už mihotá.
Omrzliny sa už na prstoch mojich objavili,
Veď ony ani z toho prišitia sa nezhojili!

Fúka, fúka,.. už to tak veľmi necítiť,
premýšľam, kde som sa mohol pomýliť.
"Choď skratkou," vyzerala, že je miestneho terénu znalá,
keď ma okoloidúca tetuška o tom presviedčala.

Zima, sneh a mráz,
už idem na doraz...

Zažiarila v srdci mojom nová nádej,
padol som do voľakej teplej diery,
asi hadej,...

Hady sú tu, len tak si spinkali,
už nespia,....
očká im radosťou sa zablískali.

Hady sú tu, samé hady,
prečo nemajú mňa vôbec radi?
Je ich veľa, veľkých a mnoho,
asi sa pustia do toho....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pomoc.

Matej Štrbka

Matej Štrbka

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom MFF UK v Prahe. Medzi moje záľuby patrí sledovanie politickej scény ako na Slovensku tak aj vo svete, cestovanie, knihy a dobré filmy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu