reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Štrbka

Matej Štrbka

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom MFF UK v Prahe. Medzi moje záľuby patrí sledovanie politickej scény ako na Slovensku tak aj vo svete, cestovanie, knihy a dobré filmy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo podporujem...

Matej Štrbka

Prečo podporujem...

Prečo podporujem štrajk: V pondelok začne ostrý štrajk učiteľov. Aj napriek tomu, že sám nie som učiteľ, tak by som rád ponúkol svoj názor na vec.

  • 24. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Idem...

Matej Štrbka

Idem...

Fúka, fúka, vetry divo bijú,vonku zima, mráz, srnky,... tie už nežijú...Zima je, černie nôžka moja pravá,nevadí, aj tak toho veľa nenabeháva.

  • 29. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu